איך מייצרים פרופילים מאלומיניום המשמשים לצרכים ביתיים ותעשייתיים?

לפני שנסביר לכם על תהליך הייצור של פרופילי האלומיניום, נתחיל בהסבר על מהו פרופיל אלומיניום. למעשה, מדובר על חלק מתכתי מאורך המהווה מעין שלד לפריטים עליהם הוא נמצא. אותו שלד, מספק לא רק חוזק אלא גם מספק בידוד ברמה גבוהה יותר. יש עדיפות לייצר פרופילים ממתכת כמו אלומיניום ולא מחומרים אחרים וזאת משום שמתכת זו ניחנה בשתי תכונות שהופכות אותה למועדפת על פני חומרים אחרים והם: חוזק וקלות משקל. כמו כן, מתכת האלומיניום אינה מחלידה ועל כן, ניתן להשתמש בפרופילים המיוצרים ממנה, גם עבור דברים הנמצאים בסביבה לחה ורטובה.

עוד יתרונות למתכת האלומיניום

קודם לכן, הזכרנו מספר יתרונות שיש למתכת האלומיניום ולהלן יתרונות נוספים:

-מחיר אלומיניום הוא זול יחסית בהשוואה לחומרים אחרים (לדוגמה, נחושת). על כן, יש יתרון לבחירתה.

-יש לאלומיניום יכולת מצוינת להולכת חום.

-משמשת בתעשיות רבות, כולל תעשיית הצבע.

-נדרשת תחזוקה מינימאלית.

-נוחה להרכבה.

-עם שימוש באבקת אלומיניום, ניתן להכין צבע בגוון כסף.

איך מיוצרים פרופילי אלומיניום?

בגדול, מדובר על תהליך שמבוסס על עקרונות מוכרים ופשוטים יחסית וכמו כן יש שימוש במכשור תעשייתי מתקדם. איך עובד התהליך?

-בשלב הראשון, מעמיסים על המכונה גלילים של סגסוגת אלומיניום.

-בשלב השני, מחממים את גלילי הסגסוגת ובאמצעות התהליך הזה, ניתן לעצב אותם לכל צורה מבוקשת.

-בשלב השלישי, מופעל לחץ על גלילי הסגסוגת. לאחר מכן, בגמר התהליך, האלומיניום יוצא בצורה של הפרופיל המבוקש ואז נעשה קירור לפרופיל וזאת על מנת שיהיה אפשר לקבוע את צורתו.

איזה סוגים של פרופילי אלומיניום יש?

משתמשים בפרופילים לכל מיני מטרות ועל כן, הפרופילים יכולים להיות מיוצרים בצורות שונות וכמו כן בכל מיני גדלים. כמו כן, אפשר לראות הבדלים בפרופילים גם בסוג הציפוי וגם בצבעים.

דוגמאות לשימוש בפרופילי אלומיניום

בענף הבנייה והתעשייה, יש שימוש בפרופילי אלומיניום בדלתות, בידיות, חלונות, חיפויים, תריסי גלילה, שערים, בעבודות גמר שונות ועוד. כמו כן גם בענף הפרסום, ניתן לראות שיש שימוש בפרופיל זה לצורך ייצור שלטים לעסקים.

היכן ניתן להזמין פרופילי אלומיניום?

בארץ יש לא מעט חברות שיש להן התמחות בייצור ועיבוד פרופילי אלומיניום. מדובר על תחום שדורש ידע מקצועי, ניסיון והרבה הבנה ועל כן מומלץ לבדוק שרוכשים את המוצר מחברת מקצועית ואמינה שיש לה המון ניסיון בתחום. אחת החברות המומלצות היא חברת פקר מתכות. לחברה יש ניסיון של מעל תשעה עשורים בתעשיית הפלדה ומוצרי המתכת בארץ. בזכות אנשי המקצוע המועסקים בחברה ולהם התמחות בעבודה עם אלומיניום, תוכלו להזמין פרופיל אלומיניום מבית פקר מתכות ומוצרים נוספים ולהיות בטוחים שהתוצאה תהיה לשביעות רצונכם ובהתאם לדרישותיכם.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest