במדינה כמו שלנו, בה המים לא זורמים בשפע, עלינו לדעת איך לאגור מים בצורה הטובה ביותר. במיוחד כשמדובר בתחום התעשייה, בו נעשה שימוש במיכלים גדולים. תופתעו לשמוע שבתחום התעשייה מיכלי מים לפלסטיק הם נחוצים ביותר. כשמדובר במפעלים, בתי חרושת, ובתי זיקוק, הצורך לאגור מים עולה, עלינו למצוא פיתרון שיוכל להחזיק כמות רבה של נוזלים, לשמור עליהם במצב טוב, ולוודא שיהיו נגישים בשעת הצורך. 

 

מגוון גדלים

מיכל מים מפלסטיק לתעשייה מיוצרים בגדלים שונים, בשביל השימושים השונים. הגודל יכול לנוע מ100 ליטר ועד 2000 ליטר של מים!  בשביל כמות כל כך עצומה, המיכל חייב להיות חזק, אטום, ולעמוד בכל המשקל שמופעל עליו. לכן כדאי לבחור במיכלי מים איכותיים, במיוחד אם מדובר בשימוש תעשייתי. 

 

השימושים השונים

בין אם מדובר באגירה של מים, בשילוב שלהם בתהליך הייצור, או אפילו במקרים יותר מסובכים – העברתם ממקום למקום, לא היינו רוצים להעביר מיכל מים ענק שעלול להיסדק או להישפך במהלך ההעברה. מיכלי פלסטיק עונים על צרכים שונים בתחום התעשייה, הייצור, וההתפלה.

 

תנאים קיצוניים

מיכלי פלסטיק איכותיים, יכולים להחזיק בחום, בקור, בגשם, ברוח או בשמש חזקה. בטרם הרכישה של מיכל הפלסטיק שלנו, ודאו שהוא לא ימס תחת שמש, ולא יינזק בקלות במידה ויש סערה. מיכל אמיד יבטיח לכם ראש שקט, שלא משנה מה מזג האוויר בחוץ, תדעו שהמיכל שלכם בטוח ועומד איתן.  

 

המרכיב הסודי

תופתעו לשמוע, שמיכלי הפלסטיק חזקים מסיבה אחת – הפוליפרופילן. מדובר בחומר ממנו מיוצרים המיכלים, והוא זה שמקנה לו את תכונת העמידות לכל נזק שלא יבוא. חוץ מתכונה זו, מיכלי הפלסטיק מבטיחים לנו גם סטריליות – ושומרים על המים מפני חיידקים שעלולים לחדור למיכל. פלסטיק איכותי יכול לאטום את המיכלים בצורה הרמטית ובכך לוודא שאיכות המים נשמרת תקינה. 

 

איך לעשות זאת נכון

בשלב זה, ודאי השתכנעתם שמיכלי הפלסטיק הם פשוט המצאה גאונית. אבל לפני שתמהרו לרכוש אחד למפעל שלכם, עליכם לוודא כמה דברים. דבר חשוב שהרבה אנשים נופלים בו, הוא האחריות. מיכלי פלסטיק, במיוחד לשימוש התעשייתי, חייבים להגיע עם אחריות. האחריות תעזור לכם במידה וייגרם נזק למיכל. כך נוכל לקבל החזר כספי, מיכל חדש, או מענה לתקלה. השוו את המחירים בין החנויות השונות, על מנת לקבל את ההצעה הזולה ביותר, עם האחריות הארוכה ביותר. 

הגיינה זה מנע

המיכל המושלם בידינו. לפני שנמלא מים במיכל בשמחה ובששון, זכרו לחטא את המיכל. במיוחד אם מדובר במים לשתייה במפעל התפלה, או במים שמשולבים בתהליך הייצור של מזון. מכשיר סטריליזציה נועדו בדיוק בשביל זה, על מנת להבטיח רמת הגיינה גבוהה במים שנמצאים בתוך מיכל הפלסטיק. 

 

מיכלי פלסטיק בשימוש ביתי

אתם ודאי יודעים שלא רק בתחום התעשייה נעשה שימוש ענף במיכלי פלסטיק, אלא גם בשימוש ביתי. כולנו שתינו מג’ריקן מאובק בטיול שנתי, לפעמים אפילו קיימים בבית מיכלים לשעת חירום. המיכלים האלה כל כך פופולריים בגלל הגדלים השונים והמגוונים, האמידות והשמירה על המים במצב תקין. 

 

לסיכום

מיכלי מים מפלסטיק פשוט מצוינים לשימוש תעשייתי. הזמינו מיכל מים מפלסטיק עוד היום.



Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest