מיסבי צריח במיטב תפארתם – והפתעה קטנה

נציג את חברת Iraundi - יצרנית המיסבים הספרדית מתמחה כבר למעלה מ-45 שנה בייצור מיסבי צריח גדולים ומדויקים. החברה מספקת גם מכלולי צריח עם הנעה חלזונית.

את פתרונות המיסוב של החברה ניתן למצוא בין היתר באפליקציות הצבאיות השונות, בתחומי האנרגיה, שינוע, הרמה ורובוטיקה.

טורבינות רוח מתקנים סולאריים , עגורנים, צלחות לווין , מעליות ומתקני הרמה , מכשור רפואי , רכבים הנדסיים כבדים, משטחי שינוע מדויקים.

תקני ייצור:

מיסבי צריח וקרוס רולר עם שיניים חיצוניות או פנימיות עד לקוטר של 3,200 מ”מ תנועה סיבובית יציבה ומדויקת עם preload. מיסבי צריח מאלומיניום – משקלם כשליש ממשקל המיסב הסטנדרטי מפלדה! – המיסבים מותאמים לנשיאת עומסים דינמיים באפליקציות כבדות, בעלי חוזק מכאני גבוה. – אלסטיות גבוהה התורמת לשיכוך יעיל ו”חלק” של עומסים פתאומיים משולבים (צירי,רדיאלי, מומנט הטיה) ודיוק מירבי. – בתחילת דרכה, פיתחה איראונדי מיסבים קלי משקל בייחוד עבור תעשיית המכשור הרפואי, וכיום ניתן למצוא מיסבים אלו בתחומים נוספים.

מגוון בדיקות הסביבה של Iraundi :

תהליכי ציפוי אנטי קורוזיביים, אטמים מובנים לטבעת הפנימית והחיצונית של המיסב – מתאימים לעמידה בתנאי רטיבות / לחות לכל סוגי המיסבים. ניתן לעיין במפרט הטכני של המיסבים לקבלת מידע על ברגי ההידוק, טולרנסים מומלצים ושלבי בחירת המיסב המתאים בהתאם לעומסים הנדרשים. Iraundi מציעה שירותי תכנון וייעוץ ללקוחותיה: ביצוע חישובים בתוכנה יעודית לקביעת המומנטים והכוחות – שירות עבור כל לקוח לפי מפרט הדרישות הספיציפי

מאמרים נוספים

ניידות באזור תעשייה בעזרת רכב תפעולי

ניידות באזור תעשייה בעזרת רכב תפעולי רכב תפעולי יכול לשדרג את הפעילות באזורי תעשייה ולוגיסטיקה ולשנע את העובדים ממקום למקום במרחב. נבחרת הרכבים התפעוליים כוללת