מנוע לשער חשמלי

בשנים האחרונות שערים רבים הפכו להיות שערים חשמליים. אם זה שערים של כניסה לחניונים פרטיים ואם אלו שערים של בתי ספר או גני ילדים. כך גם עם שערים למתחמי משרדים או שערים לבתים פרטיים.

השערים החשמליים מבטיחים שמירה הרבה יותר טובה על המתחמים הסגורים כאשר אי אפשר לפרוץ אותם או לפתוח אותם באמצעים רגילים. כך שהמקומות עם מחסום חשמלי מעניקים תחושת ביטחון גבוהה הרבה יותר. אך יחד עם זאת חשוב לשים לב למספר נתונים כאשר באים להתקין את השערים החשמליים.

בטיחות לפני הכול

כאשר באים להתקין שער חשמלי, חובה לשים לב כי המוצר שיתקבל יהיה מוצר בטוח לגמרי לשימוש והוא לא יסכן חלילה את האנשים שיעשו בו שימוש.

בעבר לא הייתה החובה החוקית לעמידה בתקנים ולא הייתה אכיפה על כך. הדבר הוביל לכך שהיו רבים שהתקינו בצורה פיראטית את השערים החשמליים ואלו היוו מפגע בטיחותי חמור ביותר. אירעו מקרים רבים אשר בהם נלכדו גפיים של אנשים ושל ילדים צעירים שנפגעו קשות בעקבות כך ואף גרוע מזה, היו כאלה שערים או מחסומים שקיפחו חיי אדם.

אז היום המצב הרבה יותר טוב היות ויש את התקנים ויש את הפיקוח ואת האכיפה. אך חשוב תמיד לשים לב כי פונים אל אנשי מקצוע שאכן עומדים בכל התקנים המחייבים והם לא יזלזלו בהתקנה הבטוחה של השערים החשמליים.

שער חשמלי – הכי נוח והכי חסכוני

השערים החשמליים הם מאוד נוחים וגם חסכוניים בכוח אדם היות ועל פי רוב הם גם משלבים מעגל סגור, כך שאין צורך באדם שיישב במקום בכדי לפקח על היוצאים והבאים. שערים אלו נשלטים בשלט רחוק וגם באמצעות מערכות בית חכם ורק מי שמורשה להיכנס, יכול לפתוח את השער בעת הצורך.

היכן קונים את הציוד לשערים חשמליים?

כאשר מדובר בציוד הנועד לשערים חשמלים, חשוב לפנות אל ספקים מורשים שמוכרים את חלקי החילוף ואת המרכיבים השונים של השערים. יש לשים לב כי מדובר באנשי מקצוע המכירים היטב את השערים על כל המרכיבים שלהם והם ידעו להתאים לכל בעיה או לכל תקלה את החלק המתאים.

כי מנועים וציוד לשערים חשמליים הם לא סתם חלקי חילוף שאפשר לקחת באופן אקראי. ההתאמה למוצר היא נתון חשוב ביותר.

אחריות על המוצר

מנועים חשמליים הם לא מהמוצרים הזולים. כאשר אתם רוכשים מנוע לשער חשמלי, אתם חייבים לוודא כי רכשתם מוצר שיש לכם עליו אחריות ואתם תוכלו להיות בטוחים כי תהיו מכוסים למשך זמן ארוך.

תקלות ברכיבים החשמליים של השער החשמלי עשויים לעלות לכם הרבה מאוד כסף ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם נאלצים להוציא שוב ושוב סכומי כסף גבוהים עבור תיקונים של התקלות השונות הנפוצות בשערים אלו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest