מדוע כולם עוברים לגלגלי פוליאוריתן?

השימוש בפוליאורתן בייצור גלגלים הופך בשנים האחרונות לבחירה פופולרית יותר ויותר, הסיבה לכך נובעת ממגוון רחב של יתרונות שיש לאלסטומרים פולימרים, בהשוואה לחומרים אחרים הם

השימוש בפוליאורתן בייצור גלגלים הופך בשנים האחרונות לבחירה פופולרית יותר ויותר, הסיבה לכך נובעת ממגוון רחב של יתרונות שיש לאלסטומרים פולימרים, בהשוואה לחומרים אחרים הם טובים יותר בשימור רצפות, שקטים, עמידים בשמן, ומספקים יחס עלות תועלת מצויין.

לענקית הגלגלים הגרמנית Blickle ניסיון של עשרות שנים בפיתור וייצור גלגלים עם גיפור פוליאוריתן יצוקה, החברה מספקת מספר גרסאות שונות שהתבססו היטב בתחומים ויישומים רבים והפכו לסטנדרט שלא ניתן לוותר עליו.

על מנת לעמוד בביקוש הגובר לאלסטומר הפוליאוריתן, Blicke הרחיבה את יכולות הייצור שלה ותפעיל את אחד ממתקני הייצור הגדולים בעולם לפוליאוריתן.

מהו הפוליאוריתן?

פוליאורֶתן (Polyurethane) הוא פולימר נפוץ המורכב משרשראות של יחידות אורגניות הקשורות בקשרים אוריתניים (קשר הידרוקסיל-איזוציאנט). מולקולות הפוליאורתן נוצרות מהתרכבות של מולקולה (מונומר) המכילה לפחות שתי קבוצות איזוציאנט עם מולקולה אחרת המכילה לפחות שתי קבוצות הידרוקסיל (כוהל) (תהליך פלמור). תהליך ההתרכבות מתרחש בנוכחות זרז (קטליסט).
את הפוליאורתן ניתן ליישם במגוון צורות: יציקה, הזרקה, שפיכה, מריחה, ריסוס/התזה, רוטציה וכו’. על פי רוב, הפוליאורטן אינו דורש כלים מסובכים לצורך תהליך הייצור ועל כן מציע יחס עלות-תועלת מעולה.

הפרימיום של הפוליאוריתן, Blickle Besthane

Besthane הוא הפוליאור- אלסטומר המשובח של Blickle

גלגלים עם גיפור Besthane עמידים מאוד בפני הצטברות חום בעומס דינאמי ולכן מתאימים במיוחד למהירויות גבוהות יותר.
Shore A Extrathane 92 ° היה הפוליאוריתן הראשון בטווח המוצרים של Blicke, וכעת הוא הפוליאוריתן הסטנדרטי של החברה, הוא עמיד במיוחד בפני חתכים והתפשטות קרעים.
סוג נוסף הוא אלסטומר פולימר, חומר רך המספק רמה גבוהה של ספיגת רעידות ושמירה על רצפות ופני השטח.
בנוסף השיקה Blickle את Besthane Soft, האלטרנטיבה הרכה והעמידה בפני הידרוליזה ל- Besthane.
גלגלים עם גיפור זה מספקים משיכה טובה ופעולה עם רעש נמוך. הם גם עמידים מאוד בפני הצטברות חום תחת עומס דינאמי. דבר המאפשר להם להתאים היטב ליישומים במהירות גבוהה.

Blickle –המובילה העולמית בייצור גלגלים עם ביצועים גבוהים, מעמיקה את השימוש בפוליאוריתן

 

לקטלוג המלא של הגלגלים לחצו כאן לפרטים נוספים אנא פנו לאיש המכירות או שלחו מייל fax@chemlani.co.il צוות חמלני תמיד לשרותיכם

מעניין? שתפו:

הרשמו לניוזלטר

התעדכנו בכל מה שחדש ומעניין בתחום

מאמרים נוספים

ניידות באזור תעשייה בעזרת רכב תפעולי

ניידות באזור תעשייה בעזרת רכב תפעולי רכב תפעולי יכול לשדרג את הפעילות באזורי תעשייה ולוגיסטיקה ולשנע את העובדים ממקום למקום במרחב. נבחרת הרכבים התפעוליים כוללת